Ledsen

Godafton!

Jag är lite ledsen. Har sett fram emot mitt bodypump-pass imorgon men blev tvungen att avboka.
Jag har gjort nåt med mitt knä, troligen har det blivit överansträngt så det gör halvont ibland och helont ibland när jag stödjer på det. Har varit småjobbigt på jobbet idag så kände att jag vill nog inte överanstränga det ytterligare, så det får helt enkelt bli en trevlig dag med farfar och vänner imorgon och inget träningspass. Bara vila upp knät så kanske jag kan åka och simma på tisdag eller ta en långpromenad då.
Så himla tråkigt när det kändes som man skulle komma igång nu och så fick man ont och måste vänta. Men förhoppningsvis så går det över snart och då är jag igång igen. Nästa tisdag ska jag helt enkelt köra box igen. Har saknat det!

Nu är det iallafall väldigt skönt att vara hemma från jobbet och strax ska jag gå och lägga mig. Hoppas mitt knä mår bättre imorgon.

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du får ta det lite lugnt så du inte får värre problem med knäna! Idrotten är skadlig det har jag alltid sagt :)) jag tränade lugnt o fint o vips blev jag tokförkyld ;) Kram kram bara o komma igen när vi mår bättre

2010-01-25 @ 12:13:00
Postat av: Lindsey

usch...hoppas knät är bättre idag. Själv snorar jag fortfarande och blev ännu sjukare när ni gått. synd om mig som inte får bli frisk. Tack frö igår förresten, jättetrevligt att ha er här. Saknar er redan. Var förresten tvungen att springa ner till Ica och köpa mer te, haha. Det bidde Chai Assam, Champagne fläder, Blue fruits, Söderns höjder, Gröna höjder och Göta kanal. haha. Allt för det fasila priset av 20 kr.

2010-01-26 @ 18:04:29

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0