Kan knappt röra mig

God morgon!

Ja, rubriken är väl en liiiiten överdrift, men sjukt stel är jag iallafall. Det stavas t-r-ä-n-i-n-g-s-v-ä-r-k.
Körde ett rätt hårt easyline-pass igår på gymmet. Skönt att känna att man är igång igen! Det behövs! Men träningsvärken är ju definitivt regel såhär i början. Imorgon har jag ett bodypump-pass. Får se om jag kan röra mig då.
Den som säger att det är befriande och skönt att ha träningsvärk ljuger! Det är ju bara jobbigt och ont att vara stel så kan knappt kan klä sig på morgonen! Hahaha!

Har massor att göra imorgon. Ska först till farfar och ta hand om hans räkningar, sen ska jag träffa Lindsey och Elin *Wiiieee* sen ska jag bodypumpa klockan fem och sen måste jag handla lite grejer. Så jag kommer bli borta hela långa dagen. När jag kommer hem ska jag slänga mig i soffan.

Nu ska jag kolla med några av mina söta vänner om nån är sugen på promenad.
Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0