Jag ser den!

Hellooo i lingonskogen!

Idag var det ju knappt kallt ute! Bara tre minus. Skönt! Då slipper man frysa ihjäl när man sticker ut näsan. Kanske tillomed blir så att jag tar en promenad till jobbet idag. Kan ju inte vara fel, eller hur! Alltid bra att röra lite på sig. Å andra sidan så sopade jag rent bilen från all snö också, så nu ser jag den igen! Det var några dagar sen. Den har sett ut som en snökoja.

Ska ställa mig och diska upp det som är tänkte jag. Så tråkigt när det är disk. Ser stökigt ut även om det inte är det i övrigt. Sen är det nästan dags att dra till jobbet.
Ska prata med min chef också om att jag inte tänker gå på mertid hela tiden. Han får ordna det här med mina timmar innan januari är slut, för sen tänker jag bara jobba mitt schema. Så irriterande när det inte händer något. Jag sa till redan i november och det är fortfarande samma sak. Som om han tror att jag bara tänker låta det bero, men det kan han glömma!

Imorgon ska jag se om jag orkar ta mig in till stan. Kanska åkka förbi farfar en sväng och så åka till gymmet och förlänga gymkortet. Då får jag ett hälsobidrag från jobbet också och det är ju inte fel.
Men nu väntar disken!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Okej va nice!

2010-01-04 @ 14:14:53
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag heter milla830919. Varför påminde du mig om den sidan... Hade ju blivit av med mitt King-beroende där ett tag, nu har jag suttit med det hela dagen :-) Kram

2010-01-04 @ 18:31:15
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0