Ingen lust

Hejhopp!

Ingen jättestor blogglust just nu. Därför lägger jag bara ut det senaste jag har köpt i sminkväg på tradera. Fina fynd till billig peng. Sånt gillar vi!

 Mac Pigment Humid
 Mac Pigment Chrome Yellow
 Ett halsband i form av gitarr. Sööööt!
 Mac Pigmint One-Off (tror jag den hette)
 Mac Pigment Knight Divine
 Barry M Dazzle Dust
 Tre pigment från NYX, fast ett är glitter, Tre paletter ögonskuggor från E.L.F och två skimmerprodukter som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till, men de funkar som highlight tror jag allt. Hehe! Också de från E.L.F.

Ibland måste man ju testa annat än Make Up Store. Hehe!

Swatches kommer!

Kommentarer
Postat av: cilla

=) swatches please =) när du får hem dem ;-)

2010-01-16 @ 22:16:23
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0