Hempromenad

Hej hopp!

Sköna lediga dag! Håller på och tvättar och ska in och träna ikväll. Ska testa poweryoga för första gången. Ska bli skönt att komma igång. Men känns jobbigt att det blev så dåligt väder. Gillar inte att köra bil i det här vädret. Usch. Men det är ju bara att ta det lugnt så ska det väl förhoppningsvis gå bra.

För övrigt så var ju jag lite narutfotograf på hemvägen i lördags, efter vår personalfest. Kolsvart, massa snö och onykter resulterade i dessa bilder. Inte alltför illa trots allt. Hahaha!





Hahaha OMG vad störd man  kan vara. Varför får jag för mig att fota natur mitt i natten o alkoholstinnt tillstånd? Haha!

Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Svar: Tack tack :)

2010-01-19 @ 16:12:04
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad fina bilder du har lyckats plåta :-) Har ni fått ännu mera snö därhemma? Jag befinner mig i Sälen för tillfället. Provar på att åka skidor för första gången... Det är en upplevelse vill jag lova. Kram kram

2010-01-19 @ 17:04:51
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0