Göta Kanal!

Hej hej!

Sitter här som vanligt och dricker mitt te. Haha! Frukosten har alltid en förmåga at bli sen här, men vad gör det? Har duschat och grejat och ska bara ta det väldigt chill idag. Fortfarande ledig och det är så fantastiskt skönt! Jag hatar inte mitt jobb men är inne i en tråkperiod nu då jag inte vill göra nånting däruppe. Men det brukar gå över.

Igår då, som sagt så var vi på bio. Såg Göta Kanal 3. Den var väl helt ok. Det är ju egentligen ganska roliga filmer, men av nån anledning så är jag inte så förtjust i svenska komedier, även om de faktiskt kan vara roliga. Denna var dock inte lika kul som de andra Göta Kanal, men den hade sina ljusa stunder helt klart. Sen tycker jag det var roligare handling i denna, för den var lite äventyrlig. Hehe!

Betyg: 3/5 En helt klart godkänd film.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0