Förlåt Anna!

För att jag inte bloggat på hela dagen. Men det är så kallt så det skulle bara stå Brr! Haha!

Men faktum är att det är fruktansvärt kallt! Jag kommer snart bädda ner mig i sängen med både täcke och överkast. Kanska ska dra på mina läckra pyjamasbyxor också. Hehe! Hatar att frysa, det är det värsta jag vet.

Idag har det varit sjukt lugnt på jobbet. Man kunde inte tro att  det var en fredag. Det brukar vara stressigt på fredagar, men idag har det varit den lugnaste av lugna dagar vill jag lova! Vi var typ klara med allt vid åtta, som man kunde göra så tidigt. Ska bli "spännande" att se hur det blir i resten av helgen.

Idag kunde jag iallafall ta bort annonsen med sofforna från Blocket. De blev hämtade idag av ett par från Sala. Jag hade redan börjat jobba, men mamma styrde upp det där så hon kom upp och lämnade pengarna till mig sen. Så himla skönt att ha blivit av med dem. Nog för att jag gillade dem, men en Ektorp är grymt skön att sova i har jag upptäckt. Gillar den skarpt!

Fredrik lämnade mig för Salem idag. Han åkte upp till Södertälje och lasrade bort en tatuering han blev missnöjd med en gång i tiden. En riktigt bluddrig sak som ett klantarsle gjort. Men nu ska det förhoppningsvis bli nåt vettigt av det. Men jag är nyfiken på hur det ser ut. Hehe! Det blir ju som ett brännsår när man lasrar och han berättade att det är blåsor överallt nu. Jag är nyfiken! Haha!, men jag får väl se när han kommer hem.

Nu ska jag strax ta och krypa ner i sängen. Fötterna börjar bli kalla.
Sov gott allesammans! Imorgon ska jag lägga upp lite sminkningar om jag kommer ihåg. Haha!

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0