En fredag i månaden

Godmorgon där ute!

Jisses vad kallt det var att vakna idag! Det är 18,6 minusgrader ute! Brr! Men det ser ut att bli fint väder iallafall. Wiie! Så skönt!
Gick upp vid nio imorse och har käkat frukost och ringt Alfakassan. Första gången på länge som jag fick en trevlig tjej att prata med i telefon. Haha! Ska skicka in ett nytt anställningsbevis nu för januari och framåt. Fick ju igenom det jag ville på jobbet för att slippa gå upp i tid. Så Emmelie var snäll och tog ett av mina arbetspass så kan jag jobba fler niotimmarspass istället. Härligt! Så nu har jag nästan ett riktigt glidarschema! Fortfarande bara kvällar dock, men första veckan jobbar jag två dar, nästa fem dagar, nästa två dagar och nästa fem. Det bästa av allt är att jag jobbar bara en ynka fredag i månaden! Glassigt värre! Så nu är jag nöjd tror jag. Ett tag iallafall. Hehe!

Ska börja göra mig iordning lite här strax. Sitter insvept i morgonrocken och mina kanintofflor. Hihi! Så underbart härligt med en mysig morgonrock! Jag älskar den! Tack snälla svärmor! 
Ska in till stan, först till gymmet och fixa gymkortet igen, sen blir det nog ett varv att kika lite runt på stan. Var ju inte inne nånting på rean, men kanske har nån lämnat nåt fint över till mig. Hihi!

Ikväll blir nog en lugn stund.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja vi överlevde iallafall :D

Är allt bra med dig?

2010-01-05 @ 13:17:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

jag ska också inskaffa mig ett gymkort (när jag orkar) :D

2010-01-05 @ 18:18:30
URL: http://s94356.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0