Världens lugnaste..

Hej hopp!

Idag har nog varit den lugnaste dagen nånsin på jobbet. Kanske inte då, men det känns som det iallafall. Det har inte varit mycket folk uppe alls! Det är väl inte så många som vill ge sig ut i ovädret som varit och fortfarande är. Inte jag heller egentligen, men man har ju inte så stort val direkt. Får jag inte ut bilen så får jag väl vackert gå. Bor ju för nära för att slippa undan. Heheh!
Hur som helst var det rätt skönt med en lugn dag även om det blev väldigt segt emellanåt. Men men...
Frågan är ju nu hur det blir imorgon. Vi får väl vänta och se helt enkelt. Vore ju rätt skönt om man slapp gräva sig fram i snön till bilen iallafall. Haha!

Nu är klockan snart två och Fredrik sitter och spekulerar i om han ska ställa klockan på sex för att se hockeymatchen mellan Sverige och Finland imorgon bitti. Jag struntar nog rätt stenhårt i den. Älskhatar matcher mellan Sverige och vårt östra grannland så det skulle egentligen vara sjukt spännande att se, men nattsömnen lockar definitivt mer. Avskyr att vara så trött på jobbet att man bara vill krulla ihop sig till en boll och sova på klinkersgolvet...

Höres tomorrow gott folk! Sov gott! I will. 


Kommentarer
Postat av: anna

matchen är mån morgon kl 6 =)

JAG ska stälkla klockzn =) puss

2010-02-21 @ 02:34:28

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0