Sonia Rykiel

Just ja, faktum är att jag gjorde en beställning från H&M's senaste designkollektion, fast inte så mycket som från Jimmy Choo. Haha! Det är ju inte ens färdigbetalt ännu. Haha! Tur man är skötsam och har konto.
Men nu blev det tre saker från Sonia Rykiel som jag blev lite förälskad i. Scarfen, för att få de typiska ränderna, ett diadem med stora blommor i cerise. Passar mitt nya hår. Hehe! Och såklart de cerise/svarta kilklacksskorna. De bara älskade jag och beställde igår. Då fanns inte scarfen, men den fanns idag så då fick det bli den och diademet med.
Så nu ska allt betalas av innan jag beställer nåt nytt.



Kommentarer
Postat av: Karolina

SV: Dom finns juh kvar och uppdateras hela tiden, så de är bara du tittar in när du kan.

2010-02-22 @ 00:48:37
URL: http://viktkampen.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0