Off!

Nu bär det snart iväg till jobbet. Tror det får bli bilen så mitt knä pallar. Känner mig så sjuuuukt onyttig eftersom jag inte rört nånting på mig på aplänge men mitt knä dör ju. Idag är det ipren som gäller så får vi hoppas att resten av helgen går som den ska också. Känns ju fånigt att behöva vara hemma när men egentligen inte är sjuk. Men vi får se. Kanske ska äta nåt nu innan jag pyser iväg.
Har tillomed sminkat mig lite idag. Testade några av mina MAC. Det blev ganska fint, vitt, svart, rosa och gult, men blandade det svarta och vita så mycket så det ser mest ut som silver, men det blev ok ändå. Bilder får ni se sen eller imorgon.

Nu, mat.

Off to work. Hejdå.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0