Nya skor! och annat...

Har handlat en massa skoj som jag inte orkat visa bilder på. En del är flera månader sen. Haha! Det mesta är smink (svårgissat va?). Det allra roligaste är att när jag var på Make Up Store i fredags och handlade så fick jag ett par pumps. Förstår ni? jag FICK ett par skor för att jag handlade för ett belopp. Vem blev väl lyckligare än jag. Haha! Sjuuuukt söta, men ack så trånga bara. Ska jag kunna ha dem så är det bara att börja gå in nu.



Så har jag handlat en massa skoj!

Microshadow Pollution, Nagellack Judith, Microshadow A Girls Best Friend, Läppstift Crown
och läppennan The Perfect Pink. Nagellacket var på rea.

 Örhängen med svarta pärlor och rosa rosetter. Skitsöta ju!
Läppglanset Rio på rea.

 Nagellacken Sophie (tradera) och Jenny på rea. Microshadow Moda (tradera).

 Läppennorna The Perfect Pink med swatch och även Old Rose med swatch. Jag har alltså INTE köpt två The Perfect Pink.

Har också köpt ett skin serum från Make Up Store som man ska ha som primer innan basen. Man blir helt silkeslen i hyn! Så köpte jag en makeupväska på rea för bara 100 kr. Den hade kostat 385:- tidigare. Det var bra.

Så äntligen har jag fått tag på armbandet med berlocker från Make Up Store, som jag suktat och köpte givetvis en massa berlocker, men de är inte med på bilden. Köpt på tradera så jag lånade bilden av säljaren.


Jaa...sen har jag ju handlat mat och bensin och massa annat nödvändigt också men det är ju inte lika roligt. Haha!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0