Gläfs!

Morrnmorrn!
Sitter och dricker te efter frullen. Väntar på att Emmelie ska höra av sig så ska vi ut och gå i snöyran. Ska bli skönt att röra lite på sig även om det får bli ganska så försiktigt. Tänkte att jag skulle se hur det känns om jag skippar min Ipren-diet idag.
Satte upp ett par talgbollar till fåglarna här igår och det är så roligt för katterna är som tokiga ibland och bara stirrar på alla mumsbitar som flyger omkring där ute! Busan till och med mjauar och pratar när hon ser dem. Hon låter för roligt!

Nu har jag också bokat om bussresan för vår kryssning så att några åker från Norrköping och några från Nyköping. Det ska bli så kul att parta loss lite med alla kollegor! Längre än till halv tolv denna gång hoppas jag! Haha!
Nu ska jag rota fram lite kläder som kan vara lämpliga för en snöig promenad.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Okej, jag vill jätte gärna ha den väskan isf :) så du kan ju skicka ett mail (eller sms 0730830386, eftersom att jag inte har internet hemma för tillfället så kanske inte kan svara på mail så fort), om man kan få köpa den å så :) mvh Sara

2010-02-09 @ 12:35:45
URL: http://thecatprincess.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag längtar oxå ! :) Nu är det ju bara en vecka kvar !!! Gaahhh de ska bli sååå kul att umgås med alla utanför statoil ! ;) Men somsagt hoppas de bli lite längre denna gång ;) Kramar !

2010-02-09 @ 15:37:51
URL: http://twisterkarlsson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0