Färdig.

Nu är jag hemma igen efter alla omkringspringningar i stan. Nu ska jag kila till jobbet om en dryg timme. Är trött så det blir nog bilen idag.
Var inne på Make Up Store och snackade lite skit. Alltid trevligt. Jaja, jag köpte ett läppstift och ett glans och några berlocker till mitt fina armband. Måste - Samla - Alla... Haha! Sen handlade jag en tröja på Gina Tricot som passade som handen i handsken på mig. Det är en lång leopardmönstrad hoodie. Kunde inte bli bättre. *tack farfar* Haha!

Nu ska jag sätta lite färg på fejjan och sen är det väl dags att dra. Imorgon blir det Stockholm och på tisdag är det kryssning! Ska bli förbaskat roligt rent ut sagt!

En annan rolig sak, Fredrik bakar bullar! På eget initiativ. Wohoo! Det ni. *blink*

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hopp!

Jag ska kolla upp den 25:e! Låter kul. Är bara inte säker på att jag kan handla nåt just då, men det kan va kul ändå för då får vi ju ses oxå! Jag hör av mig till dig när jag vet.

KRAMAR

2010-02-11 @ 19:28:54
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0