De brinnande ljusen!

Just ja! Har ju inte berättat hur det gick på Rusta när jag var där och reklamerade mina brinnande ljus.
Det gick iallafall bra. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. De tog ljusen och skulle skicka dem för analys om det var nåt fel på dem. Så jag skulle kika in igen om några veckor för att se om de fått nåt svar.
Jag fick pengarna tillbaka för ljusen och dessutom fick jag hundra kronor att handla för som plåster på såren.
Jag köpte inte ljus, men däremot nästan en liter schampoo och en liter balsam, 900 ml för att vara exakt. Ni vet, de här TreSemme eller vad de heter. Dessutom ett glansserum till hårtopparna från Björn Axén, så det var inte fy skam trots allt.

För övrigt så var jag och fick röven ur vagnen idag och gjorde en synundersökning. Jag ser bra! Det var en liiiiiten liten marginell skillnad så optikern sa att eventuellt om jag ska se på tv länge eller läsa mycket eller länge så skulle det möjligtvis kunna vara behövligt med ett par läsglasögon på svag styrka. Men egentligen behövdes det inte. Så det var ju bra. Fast då vet jag ju fortfarande inte vad min knasiga huvudvärk beror på och så får jag ingen ordentlig anledning att köpa balla glasögon. Det är ju en så snygg accessoar! Haha! Men jag ska iallafall testa lite glasögon i olika butiker bara för att det är kul och snyggt. Jag älskar att se glasögonintelligent ut! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Cilla

JA de e skitkul att mia ihop sina egna färger o nyanser. Hmm.. då ska ja ta och kolla Tiimari och panduro hobby. Har du hört att en panduro butik kommer öppna i stan? i hageby tror ja! Kul kul, massa strazz och glitter =)

2010-02-20 @ 10:57:43
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0