Blir tokig!

Hello!

Här har vi haft en riktig sovardag idag. Vaknade runt kvart över nio, somnade om, vaknade vid tio, somnade om osv. Gick upp tjugo i tolv och det var så skönt att ha kunnat slappa en hel förmiddag. Börjar inte jobba förrän fem idag så det är kanonskönt.
Käkade lasagne till frukost/lunch och en bit sockerkaka hos mamma. Hihi!

Men jag blir så irriterad! Har försökt ringa lönekontoret i två dagar nu för att få reda på vart mitt friskvårdsbidrag på 1000-2000 kr har tagit vägen, men under dessa två dagar har jag bara fått en telefonsvarare i örat som säger att de inte kan ta emot mitt samtal för närvarande... Vad fan, åker de tunnelbana till jobbet allihopa eller! SÅ irriterande när man inte kan få svar på sina frågor! Och denna månad med två sjukdagar behöver jag verkligen alla pengar jag kan få! Men det är väl bara att fortsätta ringa och terrorisera.
För övrigt fick jag lönen idag. Skitkonstigt... jag menar, den 25 är ju på torsdag så det är ju inte ens helg då. Märkligt, men det är väl kanske för att månaden är så kort. Onödigt ändå. Jag hade ju sett fram emot att det skulle bli en kort omgång tills nästa lön. Haha!

Nu ska jag kila in till mamma och skriva ut lite papper.
Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0