Sabatonkryssning!

Brrr, fy tusan vad kallt det är här inne! Vi har ca 16-17 grader i lägenheten. Inte ok! Vettetusan vad jag ska göra... Elementen fungerar men tror det är från fönster och altandörr det drar, ändå var de och tätade förra vintern. Ska det vara så här kallt resten av vintern så kommer jag seriöst att frysa ihjäl. Hyresvärden är ju inte mycket att hurra för alltså, han är inte populär bland sina hyresgäster... Man ska ju inte behöva gå omkring i tofflor och dubbla tröjor vareviga dag för att inte frysa som en tok...

Nåja, nog om klagomål. Ikväll åker jag och Fredrik på Sabatonkryssningen! Ska bli riktigt skoj En hel del band som vi vill se. Så det blir fint! Dricka lite sprit, spela bort pengar på spel och handla taxfree, alltihop till musik man gillar. Kanoners!
Imorgon sen när vi kommer tillbaka så åker vi direkt ner till Linköping och ska se på Crazy Lixx. Det har jag ju längtat efter sen Skogsröjet i augusti så. Haha! Efter det är det hemåt, men på lördag/söndag så blir det Stockholm igen för då ska vi se på Avantasia och även det kommer bli grymt tror jag!
På måndag är det vardag igen och då hägrar jobbet, men det kan jag leva med. Hehe!

Nu ska jag göra en balja te så man blir lite varm och så en smörgås till det. Sen blir det väl att försöka packa lite saker. Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Milla

Är du med i hyresgästföreningen kan du ringa dem. De vet nog vad man ska ta sig till.



Kram

2010-12-04 @ 12:09:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0