Gympamusik!

Vad roligt! Min gympainstruktör som jag har på måndagar frågade om inte jag kunde fixa några låtar som jag gillar till  passet imorgon. Tanterna tycker det är så kul att jag är med, som är ung. När jag sen sa att jag lyssnar på hårdrock också så trodde de att det bara är skrik-och-vrål-musik, men då sa jag att man faktiskt kan dansa och så till viss hårdrock också. Så nu är det upp till bevis för mig. Så imorgon blir det hårdrocksgympa om tanterna går med på det. Hahaha!

Kiss - Crazy Crazy Nights
Twisted Sister - Hot Love
Sister Sin - Outrage
TNT - Intuition
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Airbourne - Runnin' Wild
Ozzy Osbourne - Shot In The Dark
Axel Rudi Pell - Forever Angel

Det är inte musik för hela passet tror jag men vi får väl se. Tanterna kanske protesterar. Haha!
Tjingfjong.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0