Lugn

Har varit en lugn dag. Inte gjort mycket alls, fiskat upp frön i poolen, rensat vinbär, skurat toan, handfatet och spegeln i badrummet, diskat och möblerat om vid alla filmer. Ok, det var en del ändå. Haha, men inget särskilt ansträngande. Kommer nog inte bli så i fortsättningen heller. Ska dammsuga och sen blir det nog att hämta pizza faktiskt.
Såg den lilla rådjursmamman med sitt kid en snabbis förut. De är ju så fina! Önskar jag kunde se dem tydligare och lite längre stund nästa gång, men de dyker ju bara upp ibland. Förstår det ja, hon vill väl gömma sitt lilla barn för alla farligheter.

Nu ska jag nog måla om naglarna. Har ju så många färger jag måste testa och fler är på ingång. Hihi! Jag har hamnat i en riktig nagellacksperiod.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0