Jobba.

Mörrn mörrn.

Har hittat Fredriks kamera nu och ska fixa in lite bilder från Sonisphere. Tror dock inte att jag gör det idag. Lite larvig när det gäller kameran fortfarande. Den är långsam, så frågan är om den kommer återhämta sig helt. Därför jag inte velat stoppa in den i datorn ännu. har ju bilder i min kamera också. Ska fixa imorrn eller på fredag. Idag ska jag bara jobba.
Jobbade med Linnea igår. Hennes näst sista pass. Vi har nog bara jobbat typ fyra-fem gånger ihop under de sju månader hon jobbat hos oss. Knasigt. Men igår gick bra. Det var skönt det. Hade ont i halsen och mådde illa som bara den, sen kom givetvis huvudvärken också.
Idag är det bra än så länge. Får se hur det blir på jobbet sen.

Imorgon ska jag åka ut till Milla och plocka blåbär. Mycket ska jag ha, så jag kan ha i frysen och enjoya hela vintern. Älskar blåbär. Och jordgubbar.
På tal om jordgubbar, köpte det igår, men nu verkar de svenska vara slut för det fanns bara holländska. Gaaah! Det ger mig lite ångest faktiskt.

Nu ska jag dricka upp mitt kanelte.
Plingeling!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du får komma när du vill. Jag är ändå uppe vid 8 och slänger in första tvätten i tvättstugan :-)



Kram kram

2010-08-11 @ 13:01:26
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0