Födelsedagsbarn

Hej och grattis på mig.
Idag blir jag 27. Inte för att jag vet om det är nåt att fira men ändå. Haha!
Men det blir en lugn dag. Svärmor och ligan skulle ha kommit ner, men där går sjuklingbacillerna så det blev inget. Vi ska ta det en annan dag istället.
I söndags redan hade jag min del av släkten på besök. Hade bakat massa godsaker, som några säkert läst. Det blev mycket uppskattat, vilket var väldigt kul!

Presenter då, jo jag fick ju det med. Jag är ju lite larvig som tycker det kan vara jobbigt att få presenter, men det r ju inte så att nån lyssnar när man säger att det inte behövs och sådär. För det BEHÖVS verkligen inte. Jag tycker det bara är roligt om man kan få sitta ner ihop och snacka lite skit över en fika. Träffar ju en del personer så sällan så. Men nog fick jag grejer alltid. Haha!

Två receptböcker med muffins och en med choklad.
Flera pengabidrag till min Kitchen Aid som jag ska köpa.
Ett par skinnleggings
Min absoluta favoritskiva Crazy Lixx New Religion

Så jag är mer än tacksam! tack så hemskt mycket alla kära!

 Blåbärscupcakes


Ischoklad med apelsin, minibiskvier med citron och vitchoklad, vaniljdrömmar
och after eight-cupcakes.




Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis återigen! Hoppas att du har haft en superdag och att Fredrik servar dig lite extra dagen till ära!



Kram kram

2010-08-31 @ 18:23:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0