Bara åtta timmar.

Halloj!

Idag är sista dagen innan två dagars ledighet. Ska bli grymt skönt. Behöver vara lite ledig igen. Hihi! Trivs ju med at gå hemma och skrota just nu. Fast jag skulle behöva åka till apoteket ich eventuellt Jula imorgon. Får se vad jag orkar med.

Igår var Reneé och Maria här och plockade upp mig för lite marknad inne i stan. Hittade en hel del skoj ändå, även om utbudet var sämre än det brukar vara.

Köpte tre burkar honung. En vanlig, en mintchoklad och en lime-ceylonkanel. Sistnämnda var galet god och jag kan verkligen tänka mig den i te.
Sen köpte jag två sorters te också, blåbär-vanilj och en som hette Äppelkaka. En teburk fick hänga med hem också.
Sen blev det såklart cocosbollar och naturgodis och strumpor. Ett par jeansleggings blev det också. De satt helt perfekt när jag testade dem hemma sen. Kul när man lyckas.
En liten rolig grej som jag köpte också var en liten borste med gummiborst. Den var jättebra att ta bort hår med, så en sån fick också följa med. Kanske man inte behöver köpa en miljon klädrullar... Vi får se. 

Tjing.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0