A list

En sån här lista var länge sen jag fyllde i. Hehe!

Du heter: Sara
Smeknamn: Saris ibland, annars inget.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Just nu sörjer jag inget, men en låt jag kan tänka mig att  sörja till är Almost Lover med A Fine Frenzy.

Beroende av: Familj och vänner, Plopp Saltlakrits.

Vad tror folk om dig? Att jag är yngre än jag är.

Stämmer det? Hehe, I wish. 
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är bra på att sminka och att jag är snygg. Haha!

Hur imponerar man på dig? Hmm... Var kille och ha längre hår än mig. Haha! Nej, men folk som verkligen vågar stå för vad de tycker och säga det rakt ut till den berörda personen istället för att snacka skit bakom ryggen.
Brukar du skratta för dig själv? Självklart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vill du ha äpplen? Jag kan skcka med Fredde jag fick jättemånga.

Var bor du? Utanför Norrköping

Trivs du där? Ja!

Hur svarar du i mobilen? "Ah hej det är Sara" eller "Hallå".

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Också mamma, hon sa att vi var tvugna att hämta mormor i stan också till kalaset.
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Alltid. En av de värsta sakerna jag vet är när man själv eller nån man väntar på är försenad utan att höra av sig. 
Hur känner du dig nu: Mätt. Har ätit frukost.

Vanligaste färg på dina kläder: Alla möjliga, verkligen!

Vad tycker du om fötter: Bra att ha när man ska gå nånstans.

Vad saknar du: Min semester!

Hade du en bra kväll igår: Aa, först kalas, en en film.

Favorit dryck på morgonen: Te
När brukar du oftast gå och lägga dig: Är jag ledig så runt elva - tolv, jobbar jag så vid ett - halv två.

Är du blyg? Aa, mer än vad folk tror.
Sysslar du med någon idrott: Om promenader räknas? eller styrketräning på gymmet. Ska komma igång ordentligt nu till hösten är det tänkt. Jag saknar Bodypump och box. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Man kan ju inte älska nån utan att känna någon, men känslan för det kan nog infinna sig vid ett ögonkast...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex och springa och blotta mig för tjejer i alla möjliga åldrar!

Är du nöjd med ditt liv: Jag har nog inget att klaga på, mat på bordet, ett jobb, en familj och tid till fritid.

Är du bortskämd: Nej, det är jag verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Ledig från jobbet, så är hemma och chillar, kanske plockar blåbär, kanske bakar. Inget planerat.

Vad är det värsta du vet? Svek, djurplågeri och folk som inte kan låta andra vara som de är.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har kanonvänner som jag älskar!

Vad är det finaste du fått? F.
En speciell dag du minns: Första året på Gates of Metal, Nightwishkonserten. Det var början på forsättningen på nåt vis.

Du samlar på: Smink? Nagellack? Skor? Haha!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad jag är arg över, men Fredrik och Anna ligger bra till där.
När grät du senast: På Sonisphere för att både mobil och kamera gått sönder. Men nu är de fungerande igen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara mycket.

Vill du gifta dig: Njaa, tror jag inte.
Vill du ha barn: Kanske

Är du musikalisk? Sorgligt nog, inte det minsta.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk, Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Bara om de redan gått sönder. Gjorde förut.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0