Typiskt!

Mörrn mörrn.
Sitter här halvvägs in i duschen. Har varit ute och gått en en timme på morgonen och nu är det dags för en dusch och lite frukost.. Får nog bli chokladsoppa idag.

Blev lite ledsen i ögat nyss. Fick äntligen arslet ur vagnen och ringde ett telefonsamtal som jag skjutit upp alltför länge... Ja, givetvis var det då för länge eftersom det nu var stängt på grund av sjukdom och hemsidan finns inte heller kvar.
Fick en mailadress på telefonsvararen så jag mailade så får vi se om jag får nåt svar.
Det jag ringt och kollat upp är allts en make up artist-utbildning på distans. Har även kollat upp lite om International Make Up Center's helgkurser och skulle bli skickad information därifrån idag.
Jag ska ta tag i mitt liv nu. Har ju satt upp ett mål för mig själv... Och nu har jag ju råd dessutom...
Time for change...

Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman! sorry, mitt msn bara försvann när jag försökte svara dej, vet inte vad som hände! men vad trist, hoppas hon hör av sig via mail då! kram kram

2010-04-20 @ 15:08:02

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0