Traderafynd!

Glömmer bort att uppdatera min shopping ibland. Därför kommer en lista på massa fynd jag hittat på tradera. :P
Den som vill får låna. Hihi! Bilderna har jag lånat från säljarnas auktioner.

 Glitter Alien från MUS
 Microshadow Arizona från MUS
Blå karamellfärg till framtida cupcakes. ;)
Prov på MAC deep truth pigment.
 Microshadow Explore från MUS.
 Cybershadow Grace från MUS, den högra.
 Glitter Kosmos från MUS
MAC Veluxe Pearl Antiqued.
 Muffinsformar från Kalasform.
 MAC Naval Blue pigment, prov.
 Glitter Neptune från MUS.
 Glitter Nova från MUS
 Necessär från Paul Mitchell.
 Blush Posh från MUS
 Glitter Rainbow från MUS

Tre läppglans från Revlon, de heter StarAttraction. Lite därför. *blink*
 Blush Rose Patel från MUS
 Läppenna Russian från MUS
 Glitter Universe från MUS
 Parfym Your Valentine från MUS

 Blush Seashell från MUS
 Color Club nagellack, Wild Child.
 
Och så är det en New Moon tischa som Anna ska ha. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0