Smäll på tårna

Usch vad jag är deppig.
Hade hittat en makeuputbildning på distans som jag näst intill tackat ja till. Om en månad hade jag haft råd och jag var helt beredd att köra och verkligen utbilda mig nu. Pratade ganska mycket med tjejen som håller i den och allt verkade bra och hon verkade beredd att skicka paketet till mig redan igår. Skickade ett mail att jag ville vänta en månad när ekonomin var något stabilare. Idag fick jag svaret att hon inte kommer hålla i utbildningar längre... Så det blir inget. Just när man bestämt sg så kommer detta bakslag... Fan! Blev så himla deprimerad. Just när man varit duktig och fått tummen ur. Jag känner verkligen inte för nånting nu.
Att hitta distansutbildningar är ju inte det lättaste heller, men det hade varit ett så bra alternativ för mig eftersom jag bor i skogen och jobbar och att man kunde ta det i egen takt. Hade dessutom haft Anna till hjälp... Men nu sket sig allting på den fronten.
Så himla bistert. Får väl se vad den bästa lösningen blir nu... Buhuu, depp!

Nu ska jag göra pancakes och sen jobba. Vilken lust jag har med sistnämnda en dag som denna. Jaja...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0