Skön dag!

Tjingeling!

Idag har varit en riktigt skön dag måste jag säga! Gick upp skapligt, åkte in och tränade, käkade och handlade lite, åkte hem och en kompis kom över, fikade, snackade och fixade naglarna. Dessutom kom solen fram bakom molnen. Kalas!

Fick handla lite också, hihi! Det mesta var ju gratis eftersom jag hade så många presentkort på H&M, så Fredrik fick en skjorta och jag fick ett par jeansleggings med saker på knäna. Har inte testat dem ännu men ska göra det. Sen hittade jag en kanonsnygg jeansjacka på Cubus också som jag köpte. Kostade bara 299:- och två Dependnagellack för 39:-

Idag kom brorsans snygga födelsedagspresent med posten också. Perfekt! Plus att jag hittade en jättebra present till Anna. Hihihi!

Imorgon och på torsdag ska jag jobba, men på torsdag så kommer Milla hit på dan. Ska bli så kul att träffa henne. Det var längesen!
Fredrik åker till Stockholm imorgon och går på hockey igen, även på torsdag ska han det. Han blir väl borta över helgen så då blir jag ensam, men jag ska väl kalasa lite med Anna och så fyller ju min bror år också så då kanske det blir nåt kalasaktigt för honom också. Han ska iallafall få sin present.

Nu ska jag kolla lite på DHW och sen Cougartown.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Micha

okej för dom va snygga!:)

2010-04-06 @ 22:08:58
URL: http://mixxi.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0