Sagan om ringen?

Hej!

Vad slö jag är. Skulle kunna somna när som helst. Men tänker inte lägga mig för natten ännu. Haha! Har iallafall gjort lite nytta idag:
*Sett till så tv-bänken kommer hem på måndag.
*Kört bort massa papper, kartonger, metall mm till sorteringsstationen.
*Handlat litegrann.
*Tvättat.
Ja, det var väl det. Skulle kunna diska också men det har jag ingen lust med nu. Just det, har rensat upp lite bland sminket också så det har blivit ett paket som ska ut på tradera. Det är lite Make Up Store, Mac, Face och Bodyshop bland annat. Får se om jag orkar lägga upp det ikväll. Annars imorrn.

Funderar på om jag ska se Sagan om ringen ikväll. Det var väldigt längesen. Kommer väl antagligen bara orka se den första men då har jag ju nåt att göra imorrn och på söndag också i såna fall. Har ju New Moon och Paranormal Activity också, men sistnämnda måste jag se i datan och New Moon känns trist att se på brännskiva. Väntar ju fortfarande på besked om Bellas Box, men det verka inte bli nånting dessvärre. Typiskt. Nej, det får nog faktiskt bli Sagan om Ringen. Fast jag ska nog diska först trots allt. Gillar inte att veta att det är massa skit därute, även om jag inte ser det. Bara vetskapen kan göra mig irriterad. Haha! Men först måste jag ner i tvättstugan igen.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0