Så gott!

Hej hå!

Har just ätit frukost och kommit ur en dusch. Hatar att äta innan jag duschar så då blir det alltid sen frukost. Men nu är jag mätt.
Hade just ett samtal med Anna och kanske ska in till stan i eftermiddag och prata med ägaren av MIST. Vi får se hur det går...
Funderar på om jag ska baka en sats cupcakes idag också, men med chokladmint. Heheh! Vi får se hur det blir. Kanske Emmelie och Pelle kommer och fikar. Vore kul.
Jag måste kolla upp lite saker nu och eget företagande känner jag. Måste veta åtminstone lite.

Lite annat jag tänkt att jag ska göra idag:
*Baka cupcakes...aa det får faktiskt bli så.
*Vattna blommorna
*Plocka in den rena tvätten
*Diska
*Bädda rent i sängen

Kanske skulle ta och vädra ut lite också, öppna verandadörren på vid gavel så får kissemissarna gå ut lite också om de vill. Idag är det ju fint väder.

Igår var jag hos Anna på hennes födelsedagskalas. Hon bjöd på supergoda pizzabullar och minipiroger. Mums! Superbra och smidig rätt som man kan göra och ha i frysen och ta fram när man är sugen. Jättegoda verkligen! Jag hade ju med mina cupcakes och de blev uppskattade så det var kul. Snygga OCH goda, det är ju perfekt. Haha!

Men nu ska jag sätta lite fart om jag ska hinna göra nånting idag.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0