Lurad?

Hej!

Nån som lurat er idag? Inte mig ännu iallafall. Gillar inte första april. Känns bara larvigt att hålla på. Den som lurar mig kommer jag bli tjurig på.

Gjorde nyss ett par webbtest på expressen.se om mitt jobb. Om jag trivs och om det är dags att byta jobb. Gissa vad svaret blev...
Sista tiden har jag funderat på hur jäkla skönt det vore att bara kliva in till chefen:
- Jag säger upp mig och går hem nu! *vink vink*
Det vore så kalasskönt att kunna strunta i konsekvenserna och göra som man känner för. Dock så är ju jag liiite för praktisk och tänker på ekonomin och hur svårt det är att skaffa nytt jobb och så vidare... sen är man kanske feg. Vet ju att man alltid klarar sig, oroar mig ändå.
Samtidigt så tror jag verkligen att en sten skulle lätta från mitt hjärta om jag bara fick lämna det där stället! Eller tror och tror...jag vet att det skulle kännas så sjukt bra!
Semester, självförtroende och ett roligt jobb är vad jag behöver! Eller vad säger du Pelle? *blink*


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0