Lång arbetsdag iallafall...

Äntligen hemma!
Ont i fötterna efter en lång dag på jobbet i nya arbetsskor. Har ju inte direkt vågat byta... Så nu är de lite mörbultade, de små fossingarna. Varma dessutom. Jag som inte har problem om man får gå i bekväma skor.. Aja, whatever.

Kom hem till en tom lägenhet, sånär som på katterna. Fredrik har stuckit till Eskilstuna för att titta på Treat. Där fick jag stå och jobba och han är ute på nöjesturer...mm.. så rättvist är livet denna långfredag. Haha! Väl unt honom dock. :)
Han skulle komma hem när det var slut, men det skulle börja typ tolv så. Jag kommer nog hinna sova. Fast jag tänkte å andra sidan dra på en film nu eftersom jag vet att han ändå inte vill se den.

Cube heter den, Lindsey. *blink*

Sov gott och glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Haha...kom du ihåg den gamla klassikern. Vad tyckte du då?

2010-04-03 @ 10:15:47

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0