Blodsmak

Hej!

Aj aj aj, vad jag bet mig i tungan igår! Den är svullen fortfarande och gör ont. Igår smakade det blod i över en timme. Icke skönt! Nu hoppas jag att jag inte biter mig igen.

Idag är jag ledig. Fredrik byggde ju ihop vår nya tv-möbel och fixa med nya tv'n och så igår, så idag ska vi släpa ner det övriga till källaren och sen tror jag vi ska in och träna. Eventuellt blir det till att tvätta bilen sen och kanske byta till sommardäck. Vi får se vad som hinns med. Ska ju bjuda Anna på cupcakes med. Och så vill jag baka fler nu när Fredrik köpte muffinsplåtar till mig igår. Wiie! Fast inte för mycket onyttigt får det bli. Inte bra. Men jag inbillar mig ändå att hembakt är nyttigare än godis och annat fabriksgjort. Haha..man lurar nog sig själv där. Äsch!

Åhh, Fredrik har lovat mig att vi skulle se New Moon idag också på nya tv'n och allt. Hoppas hoppas. :D Nu när jag fick Bellas Box och allt.

Nu ska jag dricka te.
Plick!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tror faktiskt att jag måste ta och komma ut till dig snart igen... Allt detta prat om cupcakes.... :-) Sen måste jag ju se nya tv-bänken! Vi har också en massa nytt här, som du måste komma hit och titta på. Det blir hela 2 dater det :-P. Sounds like a plaaaaan! (jag är lite trött och okoncentrerad, därav mitt vims)

Kram kram

2010-04-13 @ 14:43:56
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0