Tandgnissel

Godmorgon!

Vaknade tjugo i nio idag och var pigg. Det hör inte till vanligheterna. Men jag är trött nu istället. Hehe!
Har just ätit frukost och sitter och väntar på posten. Vill ju ha lite kul paket, men det är nog inget jag ska hoppas på egentligen. Det verkar vara en ruskigt seg människa det där.

Vaknade med huvudvärk idag och sen kände jag varför, för jag har galet ont i tänderna i överkäken också. Har legat och bitit ihop som en galen inatt antagligen. Undrar vad jag har drömt. Kunde knappt sätta ihop tänderna imorse, men nu är det lite bättre. Ömmar fortfarande men det går väl över.

Idag kommer Anna och Emmelie hit och fikar. Det ska bli mysigt! Bakade ju bästiskaka för fulla muggar här i förrgår och två blåbärspajer, så nog finns det fika alltid. Jag själv ska inte äta så mycket. Idag ska jag koncentrera mig på att dricka mycket vatten, precis som igår och försöka äta enkel mat. Ska nämligen på detoxen imorgon!
Det ska bli spännande och jag är rätt taggad! Låg tillomed och funderade ut frukost och sånt imorse. Så ska skriva upp hur jag ska äta imorgon. Tänkte att jag tar ett par dagar i taget, för jag kommer antagligen att handla hem mer varor och då kanske man vill göra nåt med dem.
Ska bland annat åka och köpa nötter och torkad frukt idag. Ska se om jag hittar dinkelflingor också som man kan ha i yoghurten (soyayoghurten givetvis)
Köpte ett par gröna teer i en tebod igår också och förklarade min situation och hon var mycket hjälpsam och tog fram två härligt doftande teer, en med gojibär och hallon och en med acaibär. Sen har jag ju också Kung Markatta-te.

Åh för övrigt så är jag så nöjd med mitt hår! Ska lägga upp bilder sen. Det är ju inte så jätteljust för min frisör ville ta det lugnt med håret för att slippa gult och orange så vi gjorde slingor i halva håret och man ser ätt det fortfarande är väldigt mättat på rött, för många slingor blev kopparaktiga, men hon sa att om ett par månader eller när jag känner för det så är det bara att göra likadant som igår så kommer det bli bra mycket ljusare. Kul!

Nu ska jag ta och packa in alla nytvättade kläder sen ett par dagar och sen riva ur sängkläderna och bädda rent!

See you later krokodil!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0