Sugen på jordgubbar!

Godmorgon!

Idag är jag så himla sugen på färska jordgubbar! Så synd att det är så svårt att få tag på så fort det inte är sommar. Helst vill man ju ha svenska men vad som helst skulle gå bra nu känner jag! Noga sköljda då givetvis. Men vem sköljer inte frukt och grönt. Hihi!

Har just ätit frukost. Lite sent som vanligt, men hatar att äta tidigt. Ska snart in till stan och träffa farfar. Ska handla lite och förhoppningsvis kolla på en ny telefon. Lite sugen på att kolla in Make Up Stores nyheter också och sätta upp mig på klubbkvällen. Hihi!

Igår fick jag hem paket fran Halens och Jotex. Massa kuliga saker! Ska fota och visa! Även det som jag fick hem från H&M häromdagen.

Men nu ska jag rota fram en tröja och hämta posten.

Hörs och ses!
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag köpte svenska jordgubbar idag för 25 kronor ;-) helt ok!

2009-09-11 @ 13:13:08
URL: http://nicnors.blogg.se/
Postat av: Anonym

det känns som att du är gjord av pengar när man läser din blogg...

2009-09-11 @ 17:12:47

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0