Sara Markatta!

Lite pinsamt att säga godmorgon just nu strax innan klockan slår tolv. Hehe! Har varit vaken sen tiorycket faktiskt, men legat och myst med mina kissemissar i sängen så gick upp lite sent.
Har ätit klart min frukost och dricker Kung Markatta-te. Kom på då att jag hade en klasskompis i mellan- och högstadiet, som alltid kallade mig för Sara Markatta. Då visste jag inte vad det var för nånting så jag bara garvade och tyckte han var knäpp. För jag tror inte han visste vad det var heller. Vi var iallafall bästa vänner så det var inget jag blev ledsen över.

Markatta är alltså en sorts apa. Skitsöta enligt mitt tycke. Haha! Håller ni inte med?
Bild från Google.

Om tre timmar ska jag åter vara på jobbet, så ska ta och göra mig av med disken i köket idag och så fixa till mig lite. Nacken är som igår så det är ju inte mycket att göra åt. Bara att kämpa på som vanligt.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0