New Tattoo!

Hello hello!

Hemma efter en lååååååååååååååång dag på stan idag som spenderades nästan helt ensam.
Började med att åka till Lucky 7 Tattoo och införskaffa mig en ny tatuering. Wihoo, det var så skönt smärtsamt som det ska vara. Hehe! Den blev dessutom grymt snygg! Nu är den mest stel och armen är lite svullen. Placeringen är på handleden, ovansidan. Looks like this:

 
 

Den är alltså inte rödprickigt gjord, det är bara torkat blod. Hehe, det gula och röda påminner mig om saffran och lussebullar. Hehe! Vad gott det vore! Såhär ser bilden ut som bild:



Sen gick jag på stan i ett helt gäng timmar. Som tur var så kom Fredrik och hans pappa och fikade med mig en timme. Det var kul. Men sen åkte de vidare. Jag blev kvar. Det var ju klubbkväll på Make Up Store och jag handlade en deeeel grejer. Passade på på grund av mitt självvalda köpstopp i oktober. Hihi! Så jag har nåt att gotta mig med under resten av månaden.
Men det får vi ta imorgon. Nu är jag så trött så jag vet inte vad.

Har kollat på The Fast and the Furious och den var helt ok. Men nu ska jag nog bara sminka av mig och så sova utan att nånting stör mig.

Sayonara!

Ps, Tatueringar hamnar numera i smink, hår och naglar-kategorin. Kanske borde döpa om den till kroppskonst bara? Hehe! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



hehe du har rätt :) men skulle jag hitta något jag verkligen fastnade för så skulle jag också beställa ändå såklart :)



snygg tattoo du gjort! :D

2009-09-30 @ 17:24:33
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0