Modellmamma!

Kvällsing!
Har kommit hem från jobbet för en stund sen och skulle diska men Fredrik sa att han kan ta det imorgon + tvätten. Så gulligt! Det var skönt att slippa diska mitt i natten. Hihi! Ska ju upp vid halv sju-sju imorrn och fixa lite tvätt som en start och sen ska mamma och jag åka till Stockholm för nu är det mammas tur att sitta modell åt Anna. Hehe! Fast för makeup. Sen har jag en modellmamma. Hehe!

Haha, jag kan lite mer smickrande bilder på dig imorrn gumsan! *blink*

Eftermiddagen ska jag börja jobba klockan tre så det blir kanske inte ens att jag hinner hem emellan, men vi får väl se. Annars är jag hemma efter midnatt imorgon.

Nu blir det sängen.

Nattinatti!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0