Lista!

Vilken svordom använder du mest? Fan eller helvete

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
 En eller två timmar innan jag måste iväg.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
 Nej, det är för kallt!

Vilken var den senaste filmen du såg? The Broken, den var INTE bra.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En Make Up Artist-utbildning

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
 Aah igår, men det var falskt alarm tyvärr.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbanor och snurriga saker!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det finns det garanterat folk som gör.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
073 (hihi)

Vilken film kan du alla replikerna till?
 TWILIGHT! De flesta iallafall!

Äger du några bandT-shirts?
Haha, JA!

När flög du senast?
 Ett eller två år sen, flög till London och kollade på wrestling.

Pratar du några andra språk?
 Kan ju engelska och ett fåtal fraser på tyska.

Har du gråtit offentligt? Jepp, på jobbet bland annat. Det finns skitstövlar bland kunderna helt enkelt!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja! Har ju tatueringstid så det är klart.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ehhh JA!

Gillar du att flyga flygplan?
Lyft och landning är lite kul, men däremellan är det värdo! Jag blir så rastlös så jag dör!

Vilken är din favoritdrink?
 Rosa Pantern

Äter du frukost dagligen?
Jajamän!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 Ibland men oftast är det go with the flow. 

Vilken är din favoritfrukt?
 Ananas tror jag... och clementiner.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
 Aah, det värsta är skillnaden mellan de och dem!

Tror du på liv på andra planeter?
 Nåt måste det ju finnas.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
 En mupp på kursen igår var lagom irriterande. Annars var det min bror.

Gillar du senap? Jadå

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Hej hej! Nu är tävlingen du deltog i avgjord och den lyckliga vinnaren avslöjas här http://saos.blogg.se/2009/september/vinnarna-av-tavlingen.html !



Där kan du läsa mer, samt buda på en skugga i färgen petal vid intresse! Fler tävlingar kommer inom kort. Kram kram

2009-09-17 @ 17:44:43
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar hehe vilken tur då! :D hehe



jadu, det är inte alltid kan jag säga ;) å en av alla mina katter tror jag på allvar har ett förståndshandikapp. Hon vägrar lyssna, spelar ingen roll att jag haft henne sen hon var kattunge och provat alla metoder med allt ifrån spraya vatten på henne när hon går där hon inte får vara, till att låta som en orm och fan vet vad, men hon vägrar lyssna iaf ;) (tar hand om hemlösa katter åt akutgruppen om du undrar varför jag har så många)

2009-09-17 @ 23:42:46
URL: http://saos.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0