Lavendel

Hallå där!

Vaknade skapligt tidigt idag gentemot föregående. Redan kvart över nio! Rätt skönt. Ändå satt jag uppe inatt och kollade reprisen på mtv video music awards för att de trailern till New Moon. Haha! Har ju redan sett den, men ville se den på riktigt också. Knäpp man är.
Har iallafall hunnit med två koppar te till frukost och mitt hembakta bröd.
Det roliga med brödet var bara att jag råkat lägga påsen över ett doftljus med doft av lavendel så brödet smakade lavendel! Det var ju inte så farligt, men det blev lite skumt eftersom jag inte räknade med det. Haha! Så det är visst rätt starka doftljus.

Funderar på att klä på mig och gå ut och gå en promenad. Det är vackert väder och lite rörelse skadar ju inte. Jag är så himla seg nu så det går nog åt om jag ska piggna till lite.
Så får det bli!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gullig blogg!

2009-09-19 @ 11:37:59
URL: http://faaantaaan.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar ja jag får nog göra det!



Lavendelbröd lät spännande måste jag säga ;) hehe

2009-09-19 @ 22:23:41
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jo jag vet väl att det inte blir förstört men igår var jag så lessen på mig själv så jag åt nästan ingenting o idag har jag spytt o mår illa o är helt slut känns som jag ska svimma hela tiden... men men det går väl över ska försöka ta mig ut med Buster en liten sväng nu. Tack för peppningen o ha det gott Kram

2009-09-20 @ 10:36:54

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0