Kändisdjungeln

Hej och hå!

Har varit i stan och träffat farfar idag. Han sov när jag kom och han var sjukt svår att väcka. Haha! Hemtjänsten kom med mat saktidigt så vi fick hjälpas åt. Hihi! Men til slut vaknade han och fick lite mat i sig. Annars var han väldigt pigg och glad. Kul att se honom så.
Jag fick pengar av honom idag för att köpa en ny telefon, eftersom min börjat krångla som tusan. Det var väldigt snällt för det var ingen dålig slant! Vad jag inte räknade med var ju att telefonen skulle vara gratis för att jag förnyade mitt abonnemang men jag fick behålla pengarna ändå.

Angående pengar så fick jag en kommentar från "Anonym" som tyckte jag verkade gjord av pengar. Haha! För det första vill jag säga att jag tycker det är råtöntigt att vara anonym (om det var med flit) eftersom jag inte kan svara rakt till dig. Det tycker jag är tråkigt. Så läser du detta så träd gärna fram så jag ser vem du är. Var ingen fegis!
För att svara på din kommentar:
Nej, jag är inte gjord av pengar. Jag är fast anställd på 76% på Statoil. Jag jobbar enbart kvällar och helger och har jobbat där länge så har hyfsat bra betalt.
Jag har låg hyreskostnad och inte så mycket räkningar, har dessutom skött mina räkningar och har 100% koll. Därav kan jag använda mig av avbetalningar. Ett mycket bra påfund för de som kan sköta dem.
Sen har jag en gammal och inte riktigt kry farfar som jag hjälper ett flertal gånger i månaden. Han sticker till mig pengar i princip varje gång jag är där för jag är den enda, förutom min bror i vår släkt som besöker honom! Han vill inte att hans pengar ska gå till de som inte bryr sig, sen när han har dött. Därför ger han oss dem nu.

Blev så glad när jag var på stan också för jag fick äntligen tag på svenska färska jordgubbar! :D :D :D Så gott! Så det ska jag mumsa på när jag och Fredrik kollar på Mikkey Dee i Kändisdjungeln!
Sen ska jag upp och trösta Pelle på jobbet. Hehe, han jobbar med allas vår älskling (tvärtomspråk) idag så han är lite deppig. Det skulle jag med vara!!

Tjong i medaljongen!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: SVÄRMOR

Vad är det för idiot som ens undrar om du är gjord av pengar det är väl isåfall upp till dig om du nu skulle vara det :).... O det är väl du som väljer vad du vill göra med dina pengar ... Kram

2009-09-12 @ 01:36:35
Postat av: Anna

Hahah det var jag som skrev det!!!

Jag tar på mej det, för jag vet ju att du

skiter pengar och har i-landsproblem som för mkt internet shopping...

Nej men serre sara, det låter mer som en komplimang, Kanske mer avundsjuk.

Jag är iallfall avundsjuk på dig, för jag har inte koll på räkningar och jag jobbar -0% på statoil...

Puss

2009-09-12 @ 12:59:26

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0