I dream about being...

..with you forever...

Gissa filmen till citatet! *blink* Jag såg just filmen och återigen är jag helt förälskad i en story! Det är omöjligt att låta bli! Det går inte att låta bli att skratta, få ångest, känna sorg och glädje när man ser den. (Ja, tyck jag är störd bara, gör det! Jag tar faktiskt inte åt mig. I love it.)
Lite bildledtrådar till vilken film det är om ni inte kommit på det ännu:








Alla bilder hämtade via Google.

Look after my heart... I've left it with you...

Kommentarer
Postat av: Elin

OMG va jag längtar! Jag är precis lika störd som dig i så fall, för jag får oxå alla dessa känslor!

Fan va kul det skulle va o ses! Jag tror jag kan den 2/10. Vi hörs igen om det!

Kram på dig!

2009-09-23 @ 07:26:27
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0