Hoppas på lugnet

Snart är det dags att bege sig till jobbet. Men jag är inte vidare sugen. Det finns så många frestelser där och det är inget kul. Ioförsig så går jag ju bara och blir sugen på allting här hemma också så det kvittar egentligen. På jobbet har man ju iallafall nåt att sysselsätta sig med som man bara inte kan strunta i. Kunderna till exempel. Hehe!

Men jag hoppas det ändå blir en ganska lugn kväll så man slipper stressa. Jag är ändå förundrad över att jag inte haft mer ont i huvudet. Imorgon går jag in på dag dem och då ska man ju börja må bra. Hehe, vi får väl se. Jag mår ju inte dåligt nu heller, men jag är rätt så trött av mig och blir lite seg. Jobbigt att man inte kan dricka kaffe eller RedBull eller nåt så man piggnar till, men de känns ju den här perioden rätt så meningslös!

På måndag är det dag sex och då ska jag följa med Anna till Stockholm och sitta modell åt henne. Ska bli riktigt kul! Det enda jobbiga är att jag kommer ju behöva ha med mig en hel del i matväg eftersom vi är borta större delen av dagen. Men det löser sig väl I guess.

Nu ska jag pilla i mig lite nötter och sen dra mig till Statoil.

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0