H&M-beställning

Ja såhär såg min H&M-beställning ut. Beställde grejerna i juni/juli men de kom häromveckan. Hade ju tio % på allt som inte var rea med. Hihi!

 Leopardballerinas med öppen tå, 24,50:-
 Glansig jacka i mörkgrått 299:-
 Cardigan 299:- tror jag.
 Brosch eller hårblomma, bara att välja. 49,50:-
 Leopardmössa 79,50:- eller nåt sånt. Köpte även ett par matchande tumvantar.
 Paljettleggings 149:-
 Skjorta 199 eller 249:- kommer inte ihåg. Haha

Sen var det ett par turkosa 3/4-träningsbyxor för 49,50 och ett par söta trosor för en tjuga typ. Sen var det nånting mer, men jag kan verkligen inte komma ihåg vad det var.  Helt stört, men det står verkligen stilla. Det var säkert nåt kul och när jag ser den så kommer jag komma på att det var den. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0