Hårmodell

Hej hopp!

Ska strax värma lite mat från igår, men tänkte ju visa hur mitt hår blev igår när jag varit hårmodell åt Anna. Jag tyckte det var jättefint och jag skulle ha varit jättenöjd! Det var en bruduppsättning det gällde så här är bildresultaten:


 Hur ska detta sluta?

Såhär slutade det:

 Lite röda märken efter hårnålar i nacken..



Efter skolan så gick vi ett litet varv på stan. Jag köpte nagellacksremover, sminkservetter och bomullsrondeller. hade inget kvar och det är lite småjobbigt att inte kunna tvätta bort smink. Hehe!

Sen tog vi en fika på Åhléns där uppe. Det blev en rejäl fika för jag kunde inte bestämma mig. Haha! Ungefär som Fredrik brukar vara. *blink*

 
Nötthatt, citronmarängpaj och en arraksboll var vad vi fikade på. Jag tog en grymt god latte också. Hehe!
Snodde dessutom Annas glasögon i några sekunder. Jag älskar hennes brillor! De är så nördigt coola!
Behöver jag glasögon så ska jag ha liknande. Jag tycker tillomed att jag passar i dem. Vad tycks?

 
Här hade jag lyckats reda ur all tupering. Haha!



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vilken smickrande bild, den längst upp....verkligen! =)

2009-09-23 @ 18:30:42
Postat av: Elin

Va fin du blev i håret! Du passade jättebra i glasögonen! Finfint!

2009-09-24 @ 08:19:48
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0