Fantasilös

Åh nu är jag mätt! Har just ätit igen, tycker inte man gör mycket annat än äter. Haha! Dessvärre så är jag ju lite fantasilös när det gäller mat och dessutom så var jag så hungrig när jag kom hem så det blev samma som jag åt till lunch, bara att jag la till en god röra.

Det värsta som finns är ju att handla när man är hungrig och det var just det jag gjorde idag, för jag glömde ta med mig frukt.
Så sugen på allt man gick förbi i affären och inte minst choklaaaaaad, men till och med ett glas mjölk hade varit sjukt gott! Tur att jag inte behövde springa mellan alla hyllor.

Jag gick och kikade lite bland böckerna också och handlade en bok som jag kommer använda sen. Den var så lockande så tänkte att det är bättre att köpa boken än den riktiga varan. Hehe!

Hittade ett ekologiskt grönt te också från Friggs. Ett chaite och det var inga tillsatser så det ska jag ta mig en kopp av alldeles nu för att jag är så sugen på nåt.

Förlåt att mina inlägg bara handlar om man och choklad numera, även om det inte är i detoxkategorin. Haha!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0