Efter stormen...

Ja, som många nog märkte så blåste det ju storm i förrgår. Haha! Var på jobbet och trodde att både fönster, dörrar och flaggstänger skulle braka ihop. Helt sjukt vad det blåste! Vad som faktiskt brakade ihop var en av björkarna utanför vårt hus! Den låg ner rakt över en mattpiske-ställning morgonen efter.
Har faktiskt trott i ungefär sex år att i vinter kommer den rasa för den har varit så angripen av svamp och så som det har stormat tidigare, men den har stått kvar. Tills nu.
Nu ligger den uppsågad på gräsmattan så snart är den väl borta.

Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. Skulle behöva tvätta bilen för att fjäska lite inför besiktningen imorgon, men vet ärligt inte om jag orkar. Det är så kallt ute och att hålla på med vatten då känns inte så superlockande. Kanske låter jag bli att fjäska.
Ska iallafall diska och plocka undan lite för det behövs. Saker överallt. Som vanligt. Haha!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du missat björken som dundrade ner i dammkärret, sen var det ett till träd som ligger på garagetaket till en utav de vita husen som står tomt. Sen en hel del i skogen. Ne mysigt med stormar men denna kväll var jag lite skraj.



Hoppas allt är bra!



Kram

2009-10-01 @ 09:38:57
URL: http://pudelrace.se/blog

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0