Detox Dag 9

Bara två dagar kvar nu, sen är min detoxperiod över. Ska bli både skönt och trist. Skönt för att man inte behöver tänka på minsta lilla sak man stoppar i sig, så det inte är några konstigheter. Trist för att det har samtidigt varit kul att veta att man har varit så sjukt nyttig. Hehe!
Men självklart komme rjag inte vräka i mig pizza och chips och glass på söndag. Vet inte ens vad jag ska göra för mat för att trappa upp det med kött igen, sådär lite lagom. Haha! Blir väl antagligen nåt med kyckling. Det är alltid gott. Det ska bli riktigt gött med ett glas mjölk också och att ha mjölk i te. Sojamjölk i all ära, men nej, jag tycker inte det är så gott.
Fan, jag har ju tillomed börjat vänja mig vid linfröshoten och vet hur jag ska dricka den utan att få kräkkänslor. Haha!

Sitter ny nyduschad, med nyrakade ben och har lagt en ansiktsmask. Den är rätt kul för det är en lermask men den är alldeles blå. Känner mig som en smurf. Hehe!
Ska strax sätta mig med en kopp te och en banan, det får bli dagens kvällsmål.

Imorgon ska jag in till stan och träffa farfar och sen till Maxi. Hoppas på att de kanske kanske kanske har färska jordgubbar. Annars åker jag till Coop och CityGross och kollar också. Haha! Är så himla sugen på färska gubbar!

Dagens matsedel:

Frukost: Grönt te med gojibär och hallon, honung och sojamjölk i det. Smoothie på en halv cantalouemelon, en och en halv deciliter jordgubbar och ca en cm färsk riven ingefära. (sjukt god så testa den detoxare. :) ) och en linfröshot.

Lunch: Rödbetssoppa

Mellanmål: Två äpplen, en näve cashewnötter.

Middag: Lins- och fetaostgratäng med tomat och spenat.

Kvällsmat: Banan, en kopp te med gojibär och hallon.

Imorgon tänker jag göra gröt till frukost på bovete och ha hallon till det. Såg så gott ut i Nicoles blogg!

Nu ska jag tvätta bort smurfansiktet så kommer jag vara len som en persika sen.

Hörs imorgon!
God kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag ska också förska mig på att detoxa... får se hur många dar jag står ut :) men har du märkt någon skillnad i måendet o viktmässigt ? Kram Föresten när ska vi börja planera för Island ? Skulle vilja åka när jag fyller 50 :)....

2009-09-10 @ 23:08:25

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0