Chokladkaka!

God kväll!

Har nyligen kommit hem från jobbet, lite seg i huvudet men annars bra. Har varit lugnt och skönt och så har jag ju jobbat med Daniel. Går alltid bra!

Fick ett cp-ryck när jag gjorde veckotidningarna idag. Det var en chokladkaka med Amelia. Från Anthon Berg och det var med jordgubb och choklad i, så köpte tidningen för att jag ville ha chokladkakan. Haha! Det är ju liksom billigare att bara testa kakan annars, men men.. Haha! Har ändå inte testat den ännu så får se när det blir. Det lät ju gott iallafall.

Ska bara läsa ett gäng bloggar och sen blir det nog sängen. Är ledig imorgon så får se vad man ska hitta på då.

Natti natti på er alla!

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Haha va?! Shit.... det har jag missat. jag vill också ha chokladkaka!

2009-09-15 @ 01:07:33
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tack återigen för peppningen! Men jag tycker jag äter hela tiden kan man äta för mycket för när jag blir sugen på sött äter jag nötter eller dricker te eller tar en banan är det okej eller ska jag försöka stå emot suget helt ? Och jag är så förbaskat trött men annars går det kanon än så länge :)

2009-09-15 @ 10:31:36

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0