Bruduppsättning

God kväller!

Lite dålig uppdatering idag, men det beror på att jag har varit borta i princip hela dagen!
Var hos farfar strax efter elva och hjälpte honom med hans räkningar och pratade lite skit. Åkte sen ner till stan och köpte en fleecetröja så jag kan ha när jag är ute och går. Den var både praktiskt med dragkedjefickor och helt ok snygg faktskt. Alltså, en fleecetröja är ju alltid en fleecetröja, men lite form var det allt på denna och dessutom luva så den kändes helt ok. Hehe!
Efter det så åkte jag ut till Emmelie och Lexus, sen kom Anna och sen Elin dit också. vi fikade, snackade skit och busade med Lex. Sen tog flickorna tag i mitt hår och gjorde en bruduppsättning för det har Anna prov på imorrn. Det gick nog rätt så bra tror jag men hon orkade inte göra klart, bara så hon fattade principen.
Annars hade jag tagit en bild. Men imorgon ska jag följa med till Stockholm och sitta hårmodell så då ska hon göra detta igen. Då ska hon allt få ta bilder. Haha!
Sen åkte Emmelie och Elin in till Spicy Hot och hämtade mat. Sjukt gott! Längesen jag käkade där!
Så jag kom hem vid halv åtta ikväll ungefär. Har varit en kul dag! Det blir det nog imorgon också! Iallafall om jag har några hårstrån kvar på huvudet. Ajajaj vad det lossnar hår när det tuperas!

Borde väl egentligen gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp runt halv sex, men inte är jag trött inte. Ska nog slå på en film faktiskt och sen förbereda lite frulle till imorgon. Har ju iallafall diskat.

Skriver nog mer imorgon och berättar om dagen!

Tjing tjing, godnatt!

Kommentarer
Postat av: SVärmor

Å vad kul det låter att sitta hårmodell Nice.... Det låter ännu bättre att få äta riktig mat :) Var ju inte så kul o äta en fetaostsallad med torr fetaost idag när Fredde o Maria käkade Burgerking ... men det gick imorrn är det 10:e o sista dagen... ska bli skönt samtidigt som det känns vemodigt men jag kommer garanterat att fortsätta äta mycket frukt o grönt o vissa av maträtterna o tänka på innehållsförteckningarna osv... men jag är sugen på riktigt mat nu som fan... Jag har tappat 5 kg också bara sådär helt okej ... så nu blir det hårdträning framöver så dom håller sig borta ;) Kram o lycka till imorrn

2009-09-21 @ 22:34:32

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0