Avreagerad

Vaknade på inte alltför gott humör med huvudvärk och inte blev det bättre när jag skulle ta en dusch. Badrumshyllan hade ramlat ner så jag plockade upp allt och satte tillbaka, den glider ner igen så grejerna nästan trillar ut, ställer ordning och den glider ner igen. Då får jag ett utbrott och sliter ner skiten från väggen! Jag blir så jävla trött på när allt ska jävlas på samma gång! För inte nog med detta och huvudvärken så har småretningar hållt på mot mig och det är definitivt inte det humöret jag var på idag, vilket jag också sa...
Men nu är jag avreagerad och klar och på gott humör igen så nu ska jag ta en dusch.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja jag känner mig stolt över mig själv :) Men jag vill bara sova är helt slut fast jag sover 10-12 timmar på natten.... kram

2009-09-15 @ 20:04:36

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0